Μια περίπλοκη εικονογράφηση για το επώνυμο ρούμι Diablesse αποδόθηκε πιστά μέσω εξωραϊσμού και εκτύπωσης από ένα κορυφαίο κατασκευαστή ετικετών, την εταιρεία The Label Makers. Το αποτέλεσμα είναι μία εντυπωσιακή ξεχωριστή συσκευασία που  βραβεύτηκε τόσο ως «Ετικέτα της χρονιάς» στα πρόσφατα Βραβεία Συσκευασίας του Ηνωμένου Βασιλείου όσο και στην κατηγορία «Ειδικά εφέ σε ετικέτες και συσκευασίες» στα Βραβεία Digital Printer Awards 2019.

Το ρούμι παράγεται από το ανεξάρτητο αποστακτήριο  του Manchester, την εταιρεία Farman & Son, και περιλαμβάνει δύο εκφράσεις – το Diablesse Caribbean Rum και το Diablesse Clementine Spiced Rum. Η ετικέτα, που σχεδιάστηκε από το διαφημιστικό γραφείο του Leeds «Made by Analogue», αναφέρει την ιστορία του «Diablesse», ενός πειρασμού από την λαϊκή τέχνη της Καραϊβικής  που φαίνεται όμορφη και σαγηνευτική, αλλά κάτω από την ομορφιά βρίσκεται μια σκοτεινή και διαβολική γυναίκα που αιχμαλωτίζει τις καρδιές και το πνεύμα των ανυποψίαστων εραστών της.

Σύμφωνα με τη μυθολογία, η οδηγία για την ετικέτα ήταν να προσελκύσει και να παρασύρει  τον καταναλωτή σε έναν κόσμο μυστηρίου και ίντριγκας, όπου δεν υπάρχει άλλη επιλογή από το να αγοράσει το ρούμι και να πιεί μια γουλιά. Ο χαρακτήρας της έρχεται στη ζωή μέσω μιας πλούσιας επεξηγηματικής προσέγγισης και τονίζεται με μια επιμελή χρήση πολυτελών χρυσών φύλλων για να αντιπροσωπεύει το βάθος του μείγματος στο ίδιο το ρούμι.

 

Εκτυπωμένη με μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια, η ετικέτα καταγράφει τις ιδιαίτερες πολυπλοκότητες της εικονογράφησης και συμπληρώνεται από τις επικαλύψεις των ανάγλυφων ματ-χρυσών μεμβρανών και των αξιόλογων λεπτομερειών. Η The Label Makers χρησιμοποίησε το υλικό FSC Fasson Matt Wine FSC, εκτυπώνοντας ψηφιακά με 8 χρώματα στο Durst Tau RSC και στη συνέχεια εφάρμοσε θερμή χρυσοτυπία με μια πολυεπίπεδη ορειχάλκινη μήτρα και διακόσμησε την ετικέτα περαιτέρω με λεπτή αναγλυφοτυπία.

 «Οι The Label Makers έκαναν μια θαυμάσια δουλειά για να φέρουν την ετικέτα από το σχεδιασμό στη ζωή και από το αρχικό όραμά μου εκπλήρωσαν πλήρως αυτό που ήλπιζα ότι θα μπορούσε να επιτευχθεί. Για το έργο χρειάστηκε αρκετός χρόνος καθώς και προσοχή ώστε να ολοκληρωθεί σωστά. Αυτό δεν εκπλήσσει με ορισμένες προκλήσεις εξωραϊσμού, όπως την υψηλής ποιότητας  θερμοτυπία και την κάλυψη που απαιτήθηκε. Έχω εντυπωσιαστεί από την τελική ετικέτα και δεν θα διστάσω να συνεργαστώ με την The Label Makers  για την επόμενη δουλειά μου», δήλωσε ο ιδρυτής Cleo Farman.

Ο David Webster, διευθύνων σύμβουλος της The Label Makers, πρόσθεσε: «Σκοπός της ετικέτας ήταν να πει την ιστορία της μάρκας και να δημιουργήσει μια στενή αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές. Αυτό επιτεύχθηκε μέσω της επιμελούς αναπαραγωγής των ιδιαίτερων  λεπτομερειών της απεικόνισης και της ελεύθερης χρήσης του ματ χρυσού, για να συλλάβει την ουσία της ίντριγκας και του μυστηρίου. Είμαστε ευχαριστημένοι με τον τρόπο με τον οποίο η ετικέτα έχει γίνει αποδεκτή μέχρι σήμερα.

Source: The Label Makers